5. juni 2014

Fake Designer Bags





Jeg har længe gået og sukket efter en ny designer taske. Har solgt min Mulberry Roxanne eftersom jeg manglede en crossbody funktion, da min ingen rem havde. Så jeg går virkelig og drømmer om en ny taske (Balenciaga), men kan ikke finde ud af om jeg skal have fat i en second hand eller købe en helt ny. Der er jo en stor forskel når det kommer til prisen, men på den anden side er jeg også sikret at jeg får en ÆGTE taske! Noget jeg vægter meget højt - ingen vil jo have en vaskeægte kopi, vel ;)
Jeg er stor tilhænger af Trendsales og har selv solgt rigtig meget designer tøj derinde, men er der mange falske tasker i omløb? Jeg er ingen ekspert på taske området, så ved simpelthen ikke om man bliver snydt 4/10 gange? Der er jo så mange replikaer derude som fremstilles godt. Og f*** jeg ville være træt af at få fingrene i sådan en bandit!
Så hvad er jeres oplevelser ved køb af design tasker på Trendsales eller i forretningerne?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar