24. november 2013

Tibetansk lam, Utzon

Så kommer der lige et par billeder op af min nye vidunderlige investering, en pels fra Benedikte Utzon!
Den er af det blødeste tibetansk lam og er simpelthen bare så smuk..
Jeg har tænkt mig at bruge den indendørs såvel som udenfor, da den med de korte ærmer nemt kan tages på udenover en lækker efterårs jakke, for at få det ekstra vinter touch - og så er den dejlig varm.
Må sige at det er et af de dyreste køb længe, men den er simpelthen hver eneste øre værd og jeg elsker den
allerede!


















Hvis du er interesseret i pelsen, så kan den købes lige her.

3 kommentarer:

  1. Jeg har også lige fået en pels i tibetansk lammeskind, men den er simpelthen så stor og voldsom :D

    SvarSlet
  2. Det er jo det som er så fantastisk ved den:)

    SvarSlet
  3. INSIDESEX FUCKTEENS CUIRGLOVES

    SvarSlet