23. november 2013

Sif Jakobs

Jeg må indrømme at når det kommer til accessories så har jeg faktisk altid været til det enkle og rå.
Line & Jo samt Jane Kønig har i lang tid været et hit, og er det stadig. Jeg har aldrig rigtig været til glimmer og har altid haft lidt en ide om at jeg var bange for at ligne en hvor man tænkte, at smykkerne kom med mig -istedet for mig med smykkerne!
Men, men, men man har jo et standpunkt til man tager et nyt!

Jeg er faldet helt og aldeles pladask for islandske Sif Jakobs. Jeg har altid haft et godt øje til hendes smukke Arezzo armbånd, men så var det også det.
Men jeg skal da lige love for at tingene har ændret sig da jeg pludselig begyndte at arbejde i Bahne.

Det jeg elsker ved smykkerne er deres luksuriøse, sofistikeret og elegante udtryk. De er virkelig flotte og er hver især et moderne klassisk og meget tidsløst smykke - og det er noget som jeg syntes rigtig godt om.

Som jeg nævnte ovenfor så har jeg altid syntes godt om de lækre Arezzo armbånd som er af det blødeste kalveskind og besat af Zirkonia sten. De er så elegante og kan bæres i hverdagen såvel som til fest.
Ligeledes er jeg blevet fuldstændig vild med den nye ring serie "Corte" som er de smukkeste ringe hvor man kan mixe på kryds og på tværs. Det hele er bare så gennemført og igen så klassisk!

Her er hvad jeg indtil videre har i min lille Sif Jakobs samling - Dog mangler der lige en sort Corte ring med fire rækker sorte zirkoner, som jeg fik af min dejlige kæreste i årsdags gave.







1 kommentar: